Humanologik 101

last friday, hangout with my schoolmate. Sembang kosong, berpantun and having a good disccusion about care and persuade.

Aku : okay i know this quite subjective but try specific to 2 kind of guys which 1) Dia hebat memujuk 2) he good in caring . So then, apa kau boleh beri pendapat pasal those guys nie inrelate to ur common life, love and relation.

markonah : dude, both these two things we (girls) needed from guys. But, yeah im prefer he more caring to me. Look, pada pendapat aku la kan, memujuk boleh diasah while caring is something deep. Ur action is important.

Kiah : hahaha, kau imaging je time sekolah zaman monyet. pujuk2 ini semua mat bunga punya talent kot. lalu hebat di ranjang. hahahahah

aku : bengong! habis madu sepah dibuang type mcm tu.

Markonah : Alah, standard la tu. lumrah alam. girls nak bermanja2 gak. memujuk kadang kadang is a good things. but if dia tak caring. durhh

aku : betul la tu. but i got no ability pasal tu

Kiah : Then ko ada apa?

aku : is it care too much is mistake?

markonah : girl need space. it could be. u have sense, u should know.

Kiah : i love if my bf caring bout me, at least he say :'kau okay?" pun dah cukup. simple but indeed i know he caring bout me"

aku : tipu la ko.

Kiah : durrrh~ aku perempuan okay. who know better? men.?

aku : ahahah

markonah : hahaha, siot korang, yeah, caring is ten times awesome.

rahman : mamak, teh o ais satu lagi. oh dengan air kosong ( off topic). aku rilek je tak caring, pujuk sudeh. settle la nanti. haha

Kiah : kesian dowh sape awek ko.

aku : Untung dowh sape awek ko.

rahman : babi lah.


(actually semua nama samaran tu versi tipu)

No comments:

Post a Comment